Welkom op mijn reisblog!

4 augustus 2016 - Geldrop, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Zuid-Afrika waar ik 10 maanden lang zal verblijven.

Voor de goede orde vertel ik even in het kort wat ik ga doen in Zuid-Afrika en waarom ik er eigenlijk naar toe vertrek. De reis staat in het teken van mijn studie, SPH, en de derdejaars stage. Samen met nog een aantal andere studenten heb ik ervoor gekozen om de uitdaging aan te gaan en mijn derdejaars stage niet te gaan volgen in Nederland, maar in het buitenland. Ik heb toen voor het TWK project gekozen in Zuid-Afrika omdat mij de diversiteit van de mogelijke doelgroepen heel erg aansprak en je elke dag opnieuw een avontuur zal gaan beleven. Tijdens mijn periode daar zal ik komen te werken op een basisschool voor kinderen met leerproblematieken en in dagcentrum voor jongvolwassenen met diverse problematieken. Op beide projecten zal ik veel gebruik gaan maken van creativiteit, kennis van de lokale bevolking en inspelen op de behoeftes die er daar zullen zijn. Hopelijk heb je nu even kort een beeld van wat ik daar ga doen! Pak ik gauw m'n spullen verder bij elkaar zodat ik morgen kan gaan beginnen aan het grote avontuur

Ek het daar baie sin in!

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    1 augustus 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Tamara pk:
    4 augustus 2016
    Heel veel plezier!!
  3. Pascal en Rianne:
    4 augustus 2016
    Een hele goede vlucht naar een mooi land gewenst..
  4. Winnie David:
    5 augustus 2016
    Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar wat een geweldige ervaring en verrijking! Naast veel succes ook heel veel plezier op je stage.
  5. Ivonne Martens:
    6 augustus 2016
    Have fun, Cin!! Geniet ervan!!
  6. Rianne van Rooij:
    7 augustus 2016
    Hoi Cindy,
    Ik wens je heel veel plezier en een mooie ervaring om op terug te kijken straks.
  7. Ingrid Kanters:
    15 augustus 2016
    Nou volgens mijn heb je het goed naar je zin en al redelijk wat ondernomen! Maak er wat van en we blijven je volgen.xxxxx
  8. Oma T.vanRooij:
    30 september 2016
    H>allo Cindy,bedankt voor jou leuke,vlotte verslagen.Fijn dat jij het goed naarje zin hebt maar datje ook zinvol voor en met kinderen en bewoners kunt werken.Gezellig dat er ook tijd is om leuke dingen met elkaar te doen.Ik wens jou veel succes met dit mooie werk hou je haaks! liefs oma.xx